#1134M Мотоцикл Suzuki C50T Boulevard Classic
статус:
Модель: C50T Boulevard Classic
Год: 2012
Объем: 800 см3
Пробег: 1097 миль
Дополнительная информация
Компания Suzuki анонсировала модель Boulevard C50T Classic 2012 - «облегченную» для кошелька и взгляда версию турингового C50T.
Стилистически Suzuki заметно «подчистила» C50T Classic. На покой были отправлены кофры, спинка пассажирского сиденья и ветровое стекло. А вот спицованные колесные диски и белые полосы на боковинах шин остались как дань классическому стилю.
Технически Classic является полной копией C50T («голая» версия которого в наших краях известна под индексом VL800). В качестве двигателя используется 805-кубовый 45-градусный V-твин с впрыском топлива и одним распредвалом в головках цилиндров...
Manufacturer name SUZUKI
Car species name Intruder 800
Type VS52C
Total cubic displacement 805 cc
Dry weight 200 kg
Fixed area fuel economy 37.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2255 mm x 770 mm x 1215 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 669,000 Yen
Engine
Type Water cooling 4 cycles V type 2 cylinder
Engine type S505
Total cubic displacement 805 cc
Compression ratio 10.0
Inside diameter (bore) 83.0 mm
Distance (stroke) 74.4 mm
Fuel supply system Carburetor
Carburetor type F: BDS36 R: BS36
Ignition system Full transistor
Lubricating system Wet sump
Starting system Self system
Motor oil capacity 3.3 L
Fuel tank capacity 12 L
Efficiency
The highest output - kw (50 ps)/6000 rpm
Largest torque - N m (6.4 kg m)/4500 rpm
Full speed -
Fuel economy 37.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius 2.9 m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Double cradle
Caster 33 degrees/45 minutes
Trail 150 mm
Tire size (before) 80/90- 2148 H
Tire size (after) 140/90-15M/C 70H
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Hydraulic type disk
Brake (after) Leading trailing
Suspension system (before) -
Suspension system (after) -
Steering wheel angle (the right) 40
Steering wheel angle (the left) 40
Transmission
Clutch type Wet multiple plate coil springs
Transmission type Regular gearing type 5 step return
Change gear ratio 1st gear 2.285
2nd gear 1.631
3rd gear 1.227
4th gear 1.000
5 speeds 0.851
Primary reduction gear ratio 1.690
Secondary reduction gear ratio 3.503
Variable speed car change gear ratio -